Baraja es retroba amb Mestalla
Va passar una dècada sobre la gespa del Camp de Mestalla acumulant alegries i grans nits per al record. Ara torna com a entrenador donant mostra del caràcter i lideratge que exhibia en aquella medul·lar de principis de Segle XXI.
Rubén Baraja torna a Mestalla i aquest dissabte 25 de febrer davant la Reial Societat dirigirà el seu primer partit a la banqueta del feu valencianista al qual tantes vegades ha tornat com a aficionat, patint i gaudint com un valencianista més.
Baraja coneix bé la grada de Mestalla, com a futbolista i com a aficionat, i sap el que pot aportar a l’equip quan més ho necessita.
“Com a jugador he viscut un Mestalla que t’animava, que et donava ales, que t’empenyia… m’agradaria que els meus jugadors poguessin viure aquell Mestalla que jo he viscut” va dir a la seva presentació.
Arriba ara el moment del retrobament amb un estadi en què Baraja va anotar 32 dianes. Algun dels més recordats sens dubte tots dos de la remuntada davant el RCD Espanyol a LaLiga 2001/02, el gol davant el FC Barcelona que va ajudar a classificar-se per a la final de Copa del Rei el 2008 o una espectacular volea davant el Reial Madrid a 2009.
Toca ara donar alegries des de la banqueta, ajudant l’equip a canviar una dinàmica negativa que ha portat el València CF a una situació difícil a la classificació. “A tots ens dol veure’ns així a la taula, però és fonamental mantenir la unió i que la gent estigui amb nosaltres” conclou Baraja.
Informació i Foto: Valencia CF