Balanç del SanSan Festival 2018
Ahir a la nit va finalitzar a Benicàssim la cinquena edició del Sansan Festival
Aquesta edició va ser la segona consecutiva que es realizóen Benicàssim i ha atret fins a la província de Castelló i en concret fins al recinte de festivals a un total de 10000 persones per dia
Els concerts més seguits de dissabte van ser els dels suecs The Royal Concept, l’únic grup internacional del cartell, Juanito Makandé, Sidonie i Rulo i la Contrabanda. També van actuar el duo Ojete Calor i els DJ de Space Elephants.
El concert més seguit del festival va ser el de Lori Meyers, que van actuar la nit de divendres. Lori Meyers no van poder col·locar les plaques superiors del seu muntatge per la previsió de vent. També van congregar un gran nombre d’espectadors La MODA, Celtas Cortos i Iván Ferreiro en la jornada inaugural de dijous.
Cal assenyalar, que el festival no ha comptat enguany amb grups de Castelló ni activitats paral·leles
Ampliarem la informació res més tinguem més dades
Informació i Foto: Elaboració Propia.