Arriben dos vols més de la Xina amb material sanitari adquirit per la Generalitat per a la Comunitat Valenciana
Aquest dissabte, cap a les 10.00 hores, ha arribat un avió Airbus A340 procedent de Xangai, amb 105 metres cúbics de càrrega per a la Generalitat. En concret, transporta 1.500.000 màscares quirúrgiques, 73.000 mascaretes FFP2 i 57.600 ulleres de protecció ocular.
La nit d’aquest divendres, passades les 23.00 hores, va arribar a Madrid un altre Airbus procedent de Shenzhen, amb escala a Turquia, amb 100 respiradors no invasius. Sobre aquest tipus de material, la Generalitat està a l’espera que aquest mes d’abril arribin respiradors invasius comprats a la Xina, ia més hi ha altres 600 encarregats a fabricants de la Comunitat Valenciana. No obstant això, l’ús de les UCI a la Comunitat Valenciana està, a dia d’avui, en un 58%.
Finalment, aquest diumenge s’espera l’arribada a Manises d’un avió amb tota la càrrega per a la Generalitat Valenciana.
Fins a la data, l’Operació Ruta de la Seda ha suposat l’arribada de: 8,15 milions de mascaretes, 5,45 milions d’guants, 121.050 equips de protecció individual (EPI), 85.200 ulleres de protecció ocular i 100 respiradors no invasius, material a què s’afegeix el que ha enviat el Govern a la Comunitat Valenciana.