Esports

Arriba la segona fase de Laliga Genuine

Tarragona va acollir el passat mes de novembre la primera fase d’Laliga Genuine Santander 2018.19, amb un èxit majúscul d’organització, públic i la participació dels 30 equips d’aquesta segona edició, davant dels 18 de la temporada 2017.18. Aquest cap de setmana l’escenari serà Còrdova, on segur que va a repetir aquest èxit. El València CF DI Genuine repetirà participació, juntament amb 15 equips més. La resta jugarà la seva segona fase de l’1 al 3 de febrer a la Corunya.

L’Estadi Municipal Nou Arcàngel de Còrdova va ser la seu de tots els partits, durant els dies 18, 19 i 20 de gener. El València CF DI va integrar-se al grup Esportivitat, amb CD Leganés, Còrdova CF, Fundació Albacete, Fundació Club Atlètic de Madrid, Fundació Rayo Vallecano, Nàstic de Tarragona i Vila-real CF.

La Fundació València CF treballa amb el col·lectiu DI des de la temporada 2011.12 i la seva implicació amb el mateix ha estat cada vegada més gran, fins arribar a ser un dels clubs participants en Laliga Genuine, una iniciativa integradora de responsabilitat social i pionera al món, que té com a objectius la normalització de la pràctica del futbol en el col·lectiu DI, el compromís del futbol professional amb aquest projecte integrador i socialment responsable i aconseguir que tots els clubs de Laliga tinguin el seu equip Genuine. El València CF DI Genuine va ocupar la cinquena posició en la primera edició de Laliga Genuine, on “l’important és participar” cobra tot el seu sentit.

De la mateixa manera, el suport de la Fundació al col·lectiu DI es plasma en l’activitat de les escoles COR Blanquinegre DI durant tota la temporada, en centres d’educació especial i centres ocupacionals, i al Campus VCF DI, que el 2018 va celebrar la seva 4a edició.

Informació i Foto: ValenciaCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint