CulturaDestacatPolítica

Arcadi España visita la Fira de la Mobilitat Sostenible de València

El conseller de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat, Arcadi España, ha visitat la Fira de la Mobilitat Sostenible organitzada per l’Ajuntament de València acompanyat per l’alcalde Joan Ribó.

Arcadi Espanya ha ressaltat la “importància que té la mobilitat en el futur de les ciutats” i ha destacat que “la contaminació és un fet real i contrastat que cal treure del debat polític i lluitar contra ella amb força”.

El conseller també ha volgut refermar el “compromís i suport de la Generalitat a tots els ajuntaments que apostin per polítiques de mobilitat per tal de guanyar espai per a les persones de forma ordenada, sostenible i pensant sempre en els veïns i veïnes”.

Arcadi Espanya ha visitat els diferents estands coneixent les noves possibilitats de mobilitat sostenible a la ciutat de València. La Generalitat i FGV han comptat amb estand propi on, tant el conseller com totes les persones assistents, han pogut comprovar, mitjançant unes ulleres de realitat virtual, com serà la futura L10 de Metrovalencia.

Transport públic gratuït

Amb motiu del Dia Europeu sense Cotxes, el diumenge, 22 de setembre, els serveis de Meteovalencia, TRAM d’Alacant i TRAM de Castelló seran gratuïts durant tota la jornada per incentivar l’ús del transport públic i no utilitzar el vehicle.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint