Arañuel reclama un servei postal que garanteixi la comunicació i no aïlli l’interior
L’alcalde d’Arañuel, Justo Palomares, ha fet una crida a les institucions públiques en general i al servei de Correus en particular per garantir a l’interior un repartiment postal periòdic que garanteixi la comunicació i no aïlli l’interior.
Justo Palomares, màxim representant municipal d’aquest petit poble de la comarca de l’Alt Millars, lamenta que el servei de repartiment de Correus es presta, de vegades, amb una periodicitat quinzenal. «Rebre el correu cada quinze dies i disposar del servei postal per fer lliuraments amb tant de temps d’espera provoca que, de vegades, els veïns ens hàgim de desplaçar a Onda per poder tramitar alguna certificació». Sobretot, explica Palomares “quan es tracta de notificacions que tenen un període de tramitació i que, si s’incompleixen, deriven en sancions”.
L’alcalde d’Arañuel lamenta que “tothom diu que defensa l’interior però el dia a dia resulta així de dur. Qüestions tan bàsiques com aquesta generen dificultats afegides a les ja de per si assumides pels que hem decidit apostar pel nostre poble”. Perquè si de vegades el repartiment arriba a dilatar quinze dies, hi ha mesos que aquesta espera s’ha superat, “amb tot el que això comporta”.
Des de l’Ajuntament d’Arañuel, Justo Palomares reclama “polítiques reals per resoldre problemes reals, els que ens afecten el dia a dia”. “Les promeses estan molt bé però no serveixen de res si passats els mesos s’esfumen. Perquè el que queda és la indignació i la desesperació dels que ens hem d’enfrontar cada dia a les dificultats que ningú ens resol”.
I per a alcaldes com el d’Arañuel, “el poble és la nostra vida i lluitem convençuts i apassionats per tot el que té de bo viure a l’interior”. “Encara que per fer-ho haguem de plantar cara a càstigs i adversitats que tindrien una fàcil solució però que ningú atén”. A Arañuel, “seguirem defensant el benestar i els drets dels nostres veïns, convençuts de totes les oportunitats que tenim a l’interior i exigint el mateix tracte i atenció per a les nostres famílies”.
—
Informació i Foto: PP Castelló