Aquest proxim divendres 22 de febrer es celebrarà a València el concert del 30 aniversari de Carnet Jove amb Varry Brava, Mourn i Joe Pask
Les persones titulars de Carnet Jove podran gaudir del 50% de descompte en les entrades, que seran de 5 euros amb Carnet Jove.
L’IVAJ, amb el lema ‘Do more, Be more’ de la targeta jove europea ha organitzat un seguit d’activitats culturals i promocions especials per a la joventut, amb motiu del seu 30 aniversari.
Simultàniament, a la Sala Opal a Castelló se celebra el Concert 30 anys de Carnet Jove amb les actuacions de Tremenda Gossada, Buhos, La Sra. Tomasa i Perifèria Nord amb JazzWoman.
Un total de1.500 joves han assistit al concert 30 anys de Carnet Jove a Potries, coincidint amb el Blai Fest i la capitalitat cultural valenciana i 800 joves van acudir al concert aniversari per a Alacant a la Sala The One de Sant Vicent del Raspeig.