DestacatEsports

Aquest cap de setmana s’ha celebrat la I concentració de Penyes del VillarrealCF a la Vall d’Uixó

Aquest cap de setmana s’ha celebrat la I Concentració de Penyes del Villarreal CF a la Vall d’Uixó, en la qual la penya Pardals Grocs va exercir d’amfitriona. Més de 200 penyistes van gaudir de dos intensos dies plens de diversió i passió pel Submarí Groc.

En la jornada de dissabte els penyistes van realitzar un Tour per l’Estadi de la Ceràmica, van visitar una destil·leria a Puçol i van gaudir tots junts a la Vall d’Uixó. A la mateixa van assistir el vicepresident del Vila-real CF, José Manuel Llaneza; el membre del departament de Relacions Institucionals del club, Marcos Senna; i l’alcaldessa de la Vall d’Uixó, Tania banys.

Hi va haver intercanvi de regals. El Vila-real CF va fer entrega d’una samarreta commemorativa de l’esdeveniment i també va regalar dues samarretes oficials del club i un viatge doble amb el primer equip en Laliga perquè fossin tres dels premis en el sorteig de regals posterior. Per la seva banda, el president de la penya Pardals Grocs, Javier Pérez, Va lliurar al Vila-real CF i l’Ajuntament de la Vall d’Uixó un detall commemoratiu de la I Concentració de Penyes del Vila-real CF.

Ja el diumenge, més festa i diversió. Els penyistes van gaudir d’una exposició de cotxes antics i van visitar les Grutes de Sant Josep i el poblat iber-romà de la Vall d’Uixó. Més tard, van degustar un deliciós menjar ia la tarda van tornar a viure una jornada festiva inoblidable.

Informació i Foto: VillarrealCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint