Antonio Caballero (Jugador del CD Castelló) «He vist molta energia en els meus companys i en el míster»
Després de la victòria davant la UB Conquense, la plantilla va gaudir d’uns dies de vacances per descansar. «Hem desconnectat una mica amb la família però amb aquest pessigolleig de tornar a la feina i tirar això endavant», ha puntualitzat Caballero.
El migcampista albinegre ha afirmat que aquests dies «han servit per resetejar, pensar en el que es pot millorar i aconseguir els tres punts a Barcelona». Una trobada que des de ja preparen els pupils d’Óscar Cano per aconseguir la primera victòria del 2019.
De fet, el propi ‘Caba‘ ha fet referència d’aquests primers dies de treball. «Encara que sempre costa arrencar, he vist molta energia en els meus companys i en el míster amb ganes de treballar i tirar això endavant».