Política

Antoni Such es reuneix amb l’alcaldessa de Navaixes per buscar solucions que frenin l’endeutament del municipi

El director general d’Administració Local, Antoni Such, s’ha reunit amb l’alcaldessa de Navaixes, Patricia Plantat, per abordar solucions que contribueixin a frenar l’endeutament que pateix el municipi castellonenc des de fa anys.

Durant la trobada, en què s’ha analitzat la situació financera actual de Navajas, Such ha manifestat la intenció de la Generalitat d’ajudar a sanejar el municipi a través de les ajudes que s’estableixen en el Decret Llei 3/2019, de 22 de març, de l’Consell, pel qual s’adopten mesures per a afavorir l’accés universal als serveis públics, que permetin el sanejament de les entitats locals especialment dificultat economicofinancera, i el cofinançament de serveis en zones de baixa densitat de població de la Comunitat Valenciana.

Per poder acollir-se a aquests ajuts cal que el municipi estigui adherit a Fons d’Ordenació de l’Ministeri d’Hisenda i que hagi presentat els comptes a la Sindicatura de Comptes.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint