Anna Monrós renova el seu compromís amb Bisontes Castellón FSF per a la temporada 21-22.
La jugadora de l’Alcora continuarà al club castellonenc i sumarà la seva sisena temporada a la capital de la Plana.
Anna Monrós valorava la seva continuïtat en Bisontes Castelló en els següents termes:
«Emprenc una nova renovació amb ganes i il·lusió de seguir formant part d’aquest gran grup que considero família.
Veig l’equip molt competitiu per fer grans coses, s’ha anat alguna gran compi que trobarem a faltar però han vingut diversos fitxatges potents així que el nivell segueix estant a l’alçada per crear un projecte ambiciós.
Sobre la nova temporada espero arribar als play off, i fer-ho molt millor que la temporada passada que a la recta final no vam estar al nostre millor moment, i lluitar per tenir un forat al capdamunt. »
Amb la renovació d’Anna Monrós, el club manté una altra de les jugadores amb més determinació de la plantilla.
Informació i Foto: Bisontes Castellón FS Femeni