Esports

Amparo Navarro felicita els equips de triatló de la Universitat d’Alacant

Amparo Navarro ha rebut aquest dimarts als components dels equips de triatló de la Universitat d’Alacant als que ha felicitat pels èxits obtinguts i pel seu compromís amb l’esport i també amb la seva formació acadèmica.

La rectora de la Universitat d’Alacant ha destacat els èxits dels equips que entrena Roberto Cejuela, també director de l’Secretariat d’Esports de la UA, i ha apuntat que “a la nostra universitat entenem l’esport com un valor per transmetre a tots els nostres estudiants com exemple de vida saludable i també d’esforç “.

Roberto Cejuela, per la seva banda, ha assenyalat durant la recepció que “som l’única universitat pública que manté equips federats, una clara mostra del nostre compromís amb l’esport d’alta competició”. L’entrenador i responsable d’Esports de la institució acadèmica, ha realitzat un breu recorregut pels últim èxits de tots dos equips, entre els quals destaquen la Copa d’el Rei de l’equip masculí, “un trofeu que ja tenim en propietat després de guanyar-lo en cinc ocasions de les últimes set edicions “i també el Campionat d’Espanya Sprint Elit en categoria sub-23 de l’combinat universitari femení.

CEU

D’altra banda, i també en clau esportiva, el cap de setmana s’ha disputat el Campionat d’Espanya Universitari de judo. Una prova en què la Universitat d’Alacant ha copat el podi en categoria femenina en la qual Aitana Fernández Herrera va aconseguir l’or i es va proclamar campiona d’Espanya i Mireia Rodríquez Salvador va tornar a Alacant amb la medalla de plata.

Informació i Foto: Universitat Alacant

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint