Esports

Amb l’actuació de Bloeman ha començat el Groc Talent

Tot un espectacle. Groc Talent es va estrenar amb magnificència en la prèvia del duel contra el Deportivo Alabès. El cantant de reggae Bloeman, encarregat d’inaugurar el certamen, va delectar als centenars d’aficionats grocs presents a la Fan Zone, situada al costat de la façana sud de l’Estadi de la Ceràmica i coorganitzada amb l’Ajuntament de Vila-real.

L’artista provincial va entonar els seus millors temes i va tenir l’oportunitat de donar a conèixer la seva música en un escenari d’excepció com és el feu groc, en els instants previs a un partit de la màxima categoria del futbol espanyol.

Cal destacar que el proper dilluns a partir de les 12.00 hores s’obrirà el termini per puntuar a Bloeman i conclourà al dilluns següent, a la mateixa hora. Els aficionats grocs podran votar a la web oficial (GROC TALENT), puntuant de l’1 al 5 a la banda en qüestió (sent 1 la puntuació més baixa i 5 la més alta). Un cop realitzades les actuacions, els tres grups amb més vots emesos passaran a la gran final. El còmput de vots serà la suma del públic, del Vila-real CF i de la direcció de l’Sansan.

La final, amb data i lloc encara per confirmar, se celebrarà entre el 16 i el 22 de març de 2020. En aquesta ocasió, un jurat professional dirimirà qui serà el guanyador de Groc Talent, que participarà com a premi a la VII edició del Festival Sansan de Benicàssim.

Els artistes seleccionats per participar en Groc Talent són els següents:

  • BLOEMAN
  • EL SOMBRERO DE COLOR
  • FILIBERT
  • KHARMA
  • LA ERA DEL PEZ
  • RED SMOKE
  • THE SIGMUNDS
  • TRÉBEDE MUSIC
  • VIRIDIAN

 

 

 

Informació i Foto: VillarrealCF

 

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint