Esports

Amb 35 punts el València CF ja ha realitzat la 4º segona millor volta des de 1996

A base d’esforç, sacrifici i molta feina, el València CF ha arribat a la zona Champions. Només queden 90 minuts, un últim esforç, una “final” a Pucela on tenen a les mans la classificació per a la màxima competició continental després de fer una segona volta de Laliga pràcticament de rècord.

A falta de l’última jornada davant el Valladolid, el València CF de Marcelino ha aconseguit sumar 35 punts, una puntuació que només s’ha aconseguit millorar en tres ocasions des de la temporada 1997.98 quan Laliga era de 20 equips. El vestuari mai va deixar de creure, ni quan es veia a una distància quilomètrica de 10 punts la quarta posició en finalitzar la primera volta, posició que l’equip va assaltar després de vèncer a l’Esportiu Alabès i que l’equip té a les mans certificar si venç el Reial Valladolid.

Només dos equips han estat capaços de millorar la puntuació del València CF a la segona volta de Laliga, el FC Barcelona i l’Atlètic, que van arribar als 43 i 37 punts respectivament. Amb els 35 punts aconseguits en aquest tram de competició pel conjunt dirigit per Marcelino, se situa a un (amb una jornada per disputar) dels 36 sumats la temporada 1999.00, a quatre dels 39 aconseguits en l’exercici 2014.15 ja set dels 42 sumats la temporada 2001.02, quan el València CF es va proclamar campió de lliga.

A aquests excel·lents registres cal afegir les dificultats que han tingut per aconseguir-ho, tant per les lesions de futbolistes clau, com per la càrrega de partits acumulada en arribar fins a la semifinal de la UEFA Europa League i la final de Copa del Rei.

Aquest plus de dificultats no va existir en la temporada 2014.15 quan es van sumar 39 punts, ja que l’equip de Nuno només va disputar Laliga des del 13 de gener, ni l’any 2002 quan es va conquistar el títol de lliga després de sumar 42 punts en la segona volta , el València CF no va jugar Copa en aquest tram de la competició ia la Copa de la UEFA va caure eliminat en quarts de final.

Com ressaltava Marcel·lí aquest diumenge, “tots hauríem d’estar orgullosos d’aquest equip”, paraules que es ratifiquen amb els fets d’una segona volta de rècord.

 

 

 

Informació i Foto: ValenciaCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint