Esports

Alvaro Gonzalez (Defensa del VillarrealCF) analitza la previa del partit de lliga davant el Llevant

El defensa càntabre del VillarrealCF, Álvaro González, ha destacat en sala de premsa el «gran moment» que està vivint el Submarí: «És una setmana bonica després de la victòria al Santiago Bernabéu. L’equip treballa bé en defensa i està desplegant un bon joc. Hem de aprofitar-lo per tractar d’obtenir els tres punts davant el Llevant UD «. Per la seva banda, el ‘3’ groc, que s’ha erigit en un dels pilars defensius del Vila-real de la mà de Javi Calleja, reconeix que està «bé físicament» i que se sent «molt còmode» en l’equip.

Amb la ment posada en el partit davant el Llevant, Álvaro assenyala la importància de començar la segona volta de la millor manera possible: «Volem seguir a dalt, lluitant pels llocs europeus. Ens falta donar un passet cap endavant a casa per donar-li continuïtat als bons resultats també en l’Estadi de la Ceràmica. Hem de fer el nostre futbol i tractar de créixer en confiança de cara a la recta final del campionat «.

 

 

Informació i Foto: http://www.villarrealcf.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint