Alumnat de Primària de CEIP Penyagolosa visita l’Ajuntament de Borriana
L’alcaldessa, Maria Josep Safont, juntament amb el regidor d’Educació, Joan Ramon Monferrer, i la regidora Cristina Rius han rebut als nens i nenes i els guiat a través d’una visita per les diferents dependències de l’Ajuntament en què es realitzen els actes i les reunions més importants de la gestió municipal. A més de visitar el saló de Plens, han pogut sortir a l’emblemàtic balcó de l’ajuntament i veure des d’allà el jardí, el Pla i el famós campanar, el Templat. Finalment, els petits han entrat al despatx de l’alcaldessa, on ella mateixa els ha pogut comptar algunes de les activitats que realitza des d’allà diàriament.
Maria Josep va destacar «és important que es realitzin aquest tipus d’activitats i visites perquè els més petits del municipi coneguin millor els detalls de l’consistori i aprenguin com és el seu funcionament.»