Municipis

Almassora i l'Institut de Tecnologia Ceràmica sumen sinergies per a impulsar la innovació

L'alcaldessa d'Almassora, Maria Tormo, s'ha reunit amb
la directora general de l'Institut de Tecnologia Ceràmica (ITC), Yolanda Reig, i
amb el responsable de la Direcció d'Enginyeria i Infraestructures i de l'Àrea
de Processos Industrials i coordinador de la Línia Estratègica d'I+D: Indústria
4.0, Juan Boix, per a continuar sumant sinergies i abordar possibles projectes
de col·laboració entre totes dues entitats.
En la trobada, en el qual també han estat el regidor d'Indústria, Vicente
Martínez-Galí, i la regidora de Promoció Econòmica, Silvana Rovira, els
responsables de l'ITC s'han posat a la seua disposició del consistori per a dur
a terme projectes o accions col·laboratives en matèria d'assessorament per a
l'ús de ceràmica en obres, temes relacionats amb la simbiosi industrial, així
com accions en matèria de qualitat ambiental.

Les instal·lacions de l'ITC situades en el Polígon Industrial SUPOI-8, un
enclavament en expansió en el qual es concentren diverses de les principals
indústries del sector ceràmic i afins. Una zona industrial en la qual
actualment s'estan fent treballs de millora i modernització per a contribuir a la
competitivitat de les empreses allí instal·lades.
L'alcaldessa ha destacat la important labor investigadora de l'ITC i ha
remarcat la necessitat d'apostar perquè els avanços relacionats amb la
tecnologia i la innovació es puguen transferir al sector privat per a la seua
implementació, contribuint d'esta manera al creixement econòmic.

Informació i Foto: Ajuntament d’Almassora

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint