EsportsMunicipis

Almassora es tenyeix de verd a la IV Cursa solidària contra el càncer, malgrat la pluja.

Almassora es tenyeix de verd a la IV Cursa solidària contra el càncer, malgrat la pluja.

L’Associació Espanyola Contra el Càncer d’Almassora ha engegat els almassorins en un recorregut que s’ha vist modificat pel mal temps.

La regidora de Benestar Social, Eugenia Martinavarro, acompanyada de representants municipals; la presidenta de l’AECC a Almassora, Ramona Palomares; la presidenta de la Junta Provincial a Castelló de l’associació, Maira Barrieras; i la padrina d’aquesta edició, l’esportista local Maria Flores; ha agraït als comerços i empreses locals i als voluntaris que s’han sumat a la causa, demostrant que som un poble solidari i generós.

“Caminem pels que lluiten cada dia amb valentia, pels que ja no hi són i pel futur, per aquesta investigació que obre camins” ha assenyalat Martinavarro.

Informació i Foto: Ajuntament d’Almassora

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint