CulturaDestacatMunicipis

Almassora celebra Sant Antoni

Almassora celebra Sant Antoni amb la tradicional benedicció de mones, pans i dolços a l’Església de la Nativitat de la Mare de Déu.

L’acte ha comptat amb la presència de membres de la corporació municipal, els clavaris, el grup Scout Tramuntana, l’Escola de Tambors i Bombos de Tambors de Passió, l’Associació Cultural Torrelló i la Colla de Dolçainers i Tabaleters Les Goles.

L’alcaldessa, María Tormo, ha animat tots els almassorins a gaudir d’aquesta celebració declarada festa d’interès turístic provincial per la simbologia i la transcendència.

A la tarda, se celebrarà la missa, a les 19.30 hores. Tot seguit, serà el moment de la Matxà de Sant Antoni. La benedicció dels animals serà a la porta de lesglésia i es repartiran les cintes.

En tornar de la Matxà, s’encendrà la foguera i es repartirà les mones a la casa dels clavaris. Tot seguit, hi haurà porrat popular.

Informació i Foto: Ajuntament d’Almassora

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint