Almassora celebra el Dia Internacional contra el Canvi Climàtic amb un fòrum que reuneix estudiants i gent gran de la residència
Alumnes de l’IES Vila-roja, l’IES Álvaro Falomir, FP Cervantes, d’Almassora, així com de l’IES Francesc Tàrrega de Vila-real i de l’IES Jaume I de Borriana participen aquest matí, a la Casa de la Cultura, a la cinquena edició del Fòrum Local, coincidint amb la celebració del Dia Internacional contra el Canvi Cli.
El regidor de Joventut, Vicente Blay Casino, i el coordinador del Fòrum Local i creador de l’associació Ciudad Feliz, Rafa Gallent, han donat la benvinguda als estudiants, animant-los a ser part activa en la cura de l’entorn i implicar-se en qüestions mediambientals.
Aquesta iniciativa té un important vessant intergeneracional, apostant per compartir experiències entre generacions. Així, a més de joves estudiants, participen al fòrum majors de la residència municipal Vicente Vilar Morellá.
Informació i Foto Ajunament d’Almassora