Política

Alcaraz destaca el paper dels municipis en la promoció de la cooperació i la solidaritat entre la ciutadania

El conseller de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, Manuel Alcaraz, ha destacat el paper «essencial» dels municipis en la promoció de la cooperació i la solidaritat entre la ciutadania.

El conseller de Transparència ha fet aquestes declaracions durant la inauguració de l’assemblea general de la Confederació de Fons de Cooperació i Solidaritat que s’ha celebrat a València. A l’acte ha assistit també el director general de Cooperació i Solidaritat, Federico Buyolo.

Alcaraz ha incidit en la importància de crear fòrums de diàleg entre comunitats autònomes i municipis, una col·laboració entre les diferents administracions que aposta «per l’ajuda als altres i la millora de la vida de les persones».

Durant l’assemblea celebrada a València s’ha realitzat una anàlisi de la situació i projectes comuns de la Confederació, marc de coordinació i representació conjunta dels fons de cooperació existents en el conjunt de l’Estat per a totes aquelles temàtiques i projectes que afecten els interessos de els diferents fons.

La Confederació de Fons de Cooperació i Solidaritat està formada pel Fons Català de Cooperació al Desenvolupament; Euskal Fondoa; Fons Valencià per la Solidaritat .; Fons Galego de Cooperació i Solidaridade; Fons Andalús de Municipis per a la Solidaritat Internacional; Fons Extremeny Local de Cooperació al Desenvolupament; Fons Menorquí de Solidaritat i Cooperació; Fons Pitiús de Cooperació; i Fons Mallorquí de Solidaritat i Cooperació.

 

 

Informació i Foto: http://www.gva.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint