Alberto Moleiro jugarà al Villarreal CF les properes cinc temporades
El Villarreal CF i la UD Las Palmas han aconseguit un acord de traspàs per Alberto Moleiro, que jugarà com a groguet durant les properes cinc temporades, fins al juny de 2030.
En l’actualitat, el centrecampista de Tenerife es troba concentrat amb la Selecció Espanyola Sub-21, que està disputant l’Europeu de la categoria a Eslovàquia.
Talent canari per al Submarí
Alberto Moleiro González (Santa Creu de Tenerife, 30 de setembre de 2003) és un centrecampista jove, talentós i de gran qualitat. És un futbolista dretà, amb capacitat per marcar diferències a través de la seva visió de joc i habilitat per superar línies gràcies al desbordament.
Pot actuar per la banda esquerra o com a mitjapunta. A més de la seva profunda entesa del joc, atresora una gran arribada i facilitat per culminar accions ofensives.
El tenerifenc, format a les categories inferiors de la UD Las Palmas, ha jugat un total de 147 partits amb el conjunt pio-pío, marcant 13 gols i repartint 14 assistències. A més, és internacional amb les categories inferiors de la Selecció Espanyola. Ha jugat un total de 11 partits amb el combinat Sub-21 i, anteriorment, 8 compromisos amb la Sub-19.
Informació i Foto Villarreal CF