Alberto Fabra reivindica el poder de Castelló “per decidir el 23J el millor futur per a Espanya”
El líder del PPCS al Congrés dels Diputats, Alberto Fabra, ha posat en valor avui dijous el poder de Castelló “per decidir el 23J el millor futur per a Espanya”.
Amb motiu de l’inici de la campanya electoral, Alberto Fabra ha compartit amb la resta de membres de la seva candidatura i amb Vicente Martínez Mus, número u de la llista del PPCS al Senat, “tot el bo que mereix aquesta província i que anem a aconseguir a partir del 23 de juny amb Alberto Núñez Feijóo com a president del Govern d’Espanya”.
Ho ha fet acompanyat per la presidenta provincial del PPCS i presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, qui ha afirmat que “al Partit Popular estem treballant i continuarem fent-ho perquè el 23J la província de Castelló torni a guanyar dient no al sanxisme i apostant per la política de la gestió responsable de Feijóo”.
“Tenim el programa, les idees, les ganes, la il·lusió i els candidats per aconseguir-ho, per construir entre tots la província que mereixen i necessiten els castellonencs”, ha afirmat la líder provincial del PP, Marta Barrachina.
“Els castellonencs som espanyols de primera i necessitem les infraestructures i les inversions que aquesta província mereix, no podem seguir la cua d’Espanya i recuperar el lideratge només és possible de la mà del Partit Popular”, ha afegit Marta Barrachina.
Per a Alberto Fabra, “Castelló necessita un Govern d’Espanya capaç d’escoltar, de resoldre els problemes que treuen el son a les famílies i de liderar un canvi de polítiques en què el ciutadà és l’eix central de la nostra gestió”.
“És el moment que Castelló parli, perquè aquesta província mereix guanyar a partir del 23J tot el que durant aquests darrers anys se’ns ha negat”. “Des de l’autovia de l’interior entre Vilanova i La Jana, la remodelació i la millora de les casernes de la província, passant per la regeneració de les nostres platges, el Corredor Mediterrani, la posada en valor del nostre aeroport o la inversió que la nostra xarxa de Rodalies i Llarga Distància mereixen la paraula, el compromís i la responsabilitat que només Alberto Núñez Feijóo encarna. Ho aconseguirem entre tots”.
Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana