Política

Alberto Fabra: “Castelló ha de tornar a ser un pol d’inversió”

El Partit Popular té mesures reals per generar creixement i oportunitats a la província de Castelló i al conjunt de la Comunitat Valenciana. Així ho explica el cap de llista del PP a les Corts per la província de Castelló, Alberto Fabra, que indica que “el canvi portarà menys burocràcia perquè la província de Castelló torni a ser un pol d’inversió”.

“El pla estratègic del Partit Popular passa per atraure noves empreses i que la província no perdi oportunitats de creixement. Agilitzarem la burocràcia a l’administració mitjançant el Pla Simplifica, un gran pla per fer més àgil i ràpida la creació d’empreses i per agilitzar tramitacions a les pimes, empreses i autònoms”, explica Alberto Fabra.

Les propostes del Partit Popular per generar creixement i oportunitats es coneixen el mateix dia que s’han publicat les dades d’atur corresponents al mes d’abril. “Les estadístiques conegudes aquest dijous mostren una caiguda de la contractació del 13% a la província de Castelló a l’últim mes i un descens del 33% respecte a fa un any”, alerta Alberto Fabra.

“Treballarem perquè la província de Castelló no perdi les oportunitats que li corresponen i que mereixen els castellonencs. Tenim una localització envejable des del punt de vista marítim, amb connexió aèria i hem d’aprofitar totes les sinergies per ser un pol d’atracció d’empreses logístiques i d’innovació”, explica Fabra.

“El creixement econòmic de la nostra província s’ha de sustentar en els pilars econòmics que ja tenim, com la ceràmica i l’agricultura, però encara hem de ser més competitius. Per això cal que el Govern atengui les necessitats de la indústria de manera urgent i cal també que es produeixi el canvi que propiciarà la recuperació econòmica i l’arribada d’inversió gràcies a la baixada d’impostos que posarem en marxa a partir del 29 de gener maig”, indica Alberto Fabra.

“Amb el Govern del canvi la província de Castelló i la Comunitat Valenciana serà on menys impostos es paguin de tot Espanya, especialment les rendes menors de 35.000 euros”, subratlla el cap de llista del PP a les Corts per la província de Castelló.

Informació i Foto: PP Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint