DestacatEsports

Alberto Cañada no continuarà a el front del primer equip del Bisontes Castellón FS

Alberto Cañada no continuarà a el front del primer equip del Bisontes Castellón FS. El míster pamplonès posa fi a la seva etapa a causa de la impossibilitat per compaginar el càrrec tècnic de la primera plantilla amb la seva vida laboral.

Alberto, que seguirà lligat a l’entitat azulona, ​​deixa a l’equip amb 15 punts fora de la zona descens i tant l’entitat presidida per Joaquín Sanchez i el fins avui entrenador, han acordat que és el millor moment per donar pas a un altre cos tècnic que tingui aquesta disponibilitat. Tampoc ho faran el Segon entrenador Alejandro Pozo i l’entrenador de porters David Garcia.

El club, davant aquesta coneguda circumstància, fa setmanes que treballa en la recerca del substitut més idoni en prendre les regnes de l’equip en el que resta de temporada per dirigir aquesta històrica plaça de el futbol sala espanyol i en les pròximes hores es donarà a conèixer.

Des del club volem agrair a què fins avui era en cos tècnic de la primera plantilla, la seva total compromís amb la nostra entitat en la qual sempre serà la seua casa.

Informació i Foto: Bisontes Castelón FS

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint