Albert Lottin renova al CD Castellón fins a l’any 2027
Albert Lottin i el CD Castellón han aconseguit un acord per a la continuïtat del francès fins al 30 de juny de 2027.
Lottin (París, 29 d’agost del 2001) va aterrar a Castelló el febrer d’aquest any des del futbol grec. El futbolista albinegre va debutar a la Lliga 1 als 17 anys amb el Girondins de Bordeus ia l’Eredivisie amb l’Utrecht.
El gal va donar molt bones sensacions en els primers partits amb el CD Castelló i ha acabat jugant 11 duels amb la samarreta albinegra, convertint-se en un dels eixos de l’equip des de la medul·lar. A més, va anotar una mica important davant el Reial Múrcia.
La joventut és un dels valors del CD Castellón i el president del club, Bob Voulgaris, es mostra satisfet d’assegurar la continuïtat d’un valor jove a llarg termini: “Albert va tenir una bona adaptació i s’ha postulat com un jugador important de futur , estem feliços per continuar comptant amb ell”, va assegurar. Per molts més anys junts, Albert!
Informació i Foto: CD Castellón