DestacatEsports

Albert Celades (Tecnic del ValenciaCF) analitza la derrota davant el Betis

Albert Celades ha analitzat les sensacions de la derrota del València CF (2-1) contra el Reial Betis al seu pas per la sala de premsa de Benito Villamarín. El tècnic valencianista ha recalcat que en la segona meitat el València Cf era capaç de fer mal i ha intentat marcar el gol de la victòria fins al final, tot i que no ho ha aconseguit i ha estat el conjunt verd-qui ha aconseguit la victòria amb un xut de falta en el temps afegit.

Quina anàlisi fa de la derrota en l’últim minut?

Ens vam quedar malament, és una situació lletja perquè el resultat ens deixa tristos. No estem gens contents. El resum de el partit jo ho faria amb què hem jugat 35 minuts a un bon nivell, hem marcat, però ens han empatat ràpid, ens ha costat al final de la primera part i en la segona partit no hem tingut massa control de el joc. En els últims minuts podríem haver marcat algun gol, estàvem creant perill, fins i tot hem tingut la situació de l’travesser, però a la fi d’una jugada a pilota parada en el 94 ‘ha estat definitiva.

El Reial Betis ha generat molt perill per la banda esquerra.

Sabem de l’potencial ofensiu que té el Reial Betis per la banda amb Àlex Moreno, hem intentat ajustar-lo. Sabíem que li podíem fer mal ofensivament i així ha estat amb el primer gol en situacions de Ferran Torres. Has de triar, o per endavant o cap enrere. El Reial Betis té jugadors de moltíssim talent i qualitat.

Com valora el debut d’Mangala en aquesta segona etapa com a valencianista?

L’actuació de Mangala la valorem molt bé, després de tant de temps sense jugar ha estat a un gran nivell.

Ha pogut faltar intensitat o concentració en els minuts finals?

En els últims minuts s’havia convertit en un partit molt obert, ells arribant a la nostra àrea, nosaltres contraatacant també … Crec que hem arribat justos els dos equips a al final, no crec que hi hagi hagut una falta d’intensitat.

Com influeix aquesta derrota de cara a el partit contra el Chelsea FC a la Champions?

No ha pogut ser, anem a preparar-nos el millor possible per guanyar el partit tan important que tenim dimecres a la Champions contra el Chelsea FC.

 

 

 

 

Informació i Foto: ValenciaCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint