Alba Carmona i Jesús Guerrero protagonitzen el nou concert del cicle ‘Nits al Clasutre’ del Museu de Belles Arts de Castelló
El Museu de Belles Arts de Castelló, espai de l’Institut Valencià de Cultura, acull el dijous 24 de juliol, a les 22:30 hores, un nou concert del cicle ‘Nits al Claustre’ amb Alba Carmona i Jesús Guerrero.
La 22a edició del cicle musical continua omplint el claustre del Museu de concerts les nits dels dijous de juliol de la capital de la Plana. Després dels èxits de les propostes de Lorena Álvarez, María de la Flor i Alba Armengou, Nits al Claustre prosseguix amb la veu d’Alba Carmona i la guitarra de Jesús Guerrero.
En este concert, Carmona presenta Cantora, un treball homenatge als cants populars, a la riquesa i la personalitat de la música de tradició oral. Un disc format per una col·lecció de cançons de temàtiques molt diverses en les quals l’artista ens submergix en el ric món del folklore espanyol i llatinoamericà.
Es tracta d’un recital amb essència de la música folklòrica en el qual Carmona i Guerrero afigen sonoritats i elements de les músiques actuals.
Alba Carmona ha actuat en escenaris de tot el món i ha gravat discos juntament amb reconeguts artistes com a Perico Sambeat, Carlos Saura, Chano Domínguez, Las Migas, Mauricio Sotelo o Miguel Poveda.
Després del concert d’Alba Carmona i Jesús Guerrero, el cicle continua el dijous 31 de juliol, a les 22:30 hores, amb la proposta de Raquel Lúa.
Tots els concerts són amb entrada lliure fins que es complete l’aforament. Una vegada iniciat l’espectacle no es permetrà l’accés al recinte.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana