Així serà la previa del Valencia vs Reial Madrid
El Camp de Mestalla complirà cent anys el proper dissabte 20 de maig i el València CF – Reial Madrid que es disputarà diumenge (18.30 hores) serà el marc perfecte per commemorar aquesta històrica fita. En aquest sentit, el Club ha preparat una sèrie d’accions per celebrar el Centenari del Camp de Mestalla juntament amb l’afició diumenge que ve.
A partir de les 18.00 hores començaran els prolegòmens. En primer lloc, s’emetrà a través de videomarcadors alguns continguts que s’han realitzat durant aquest any amb motiu del centenari de Mestalla. Posteriorment, el Club tindrà un record per a aquells que malauradament ens han deixat i no poden viure el Centenari del Camp de Mestalla.
Abans que comenci la trobada, serà el mateix Camp de Mestalla qui ens agrairà a través d’una carta viure el seu Centenari amb ell. A més, la Societat Unió Musical de Yátova interpretarà la partitura del primer himne del València CF, que data del 1924. Finalment, el colofó arribarà quan els jugadors saltin al terreny de joc. Coincidint amb aquest moment, un cantant cantarà l´himne regional en directe.
De la mateixa manera, es repartiran elements d´animació a tot l´estadi perquè gaudim junts d´un gran ambient. I a dalt del Camp de Mestalla estarà un nou escut que presidirà la façana, mentre l’escut original continua remodelant-se.
D’altra banda, el partit també tindrà una vessant solidària. El València CF ha volgut remuntar-se als seus orígens i destinar l’import recaptat a la subhasta de les samarretes amb què els jugadors valencianistes disputaran el matx a Casa Caridad, de la mateixa manera que es va fer en el partit inaugural.
A més, aquest mes de maig el València CF homenatja els seus socis amb més de 50 anys d’antiguitat. Coincidint amb el mes del centenari del Camp de Mestalla, el Club recupera per primer cop des de l’inici de la pandèmia un dels actes més emotius del calendari, el reconeixement als socis que durant més de 50 anys han estat abonats de manera ininterrompuda.
Programació especial de VCF MEDIA
Per a tothom que no pugui acudir al Camp de Mestalla el proper diumenge, VCF MEDIA realitzarà una programació especial i cobrirà tot allò relacionat amb el centenari de Mestalla.
A través de la web i app oficials VCF, i els canals de Youtube i Twitch, s’emetrà un programa en directe, amb la direcció de Josep Rovira i la participació de tot l’equip de VCF MEDIA.
Més de quatre hores en directe en què es viurà una prèvia plena d’emocions, amb entrevistes a exjugadors que van fer història amb la samarreta del València CF i, per descomptat, també una cobertura especial del partit contra el Reial Madrid. Viu el centenari de Mestalla amb el València CF i VCF MEDIA!
Informació i Foto: Valencia CF