Així ha estat la sessió de hui dilluns 8 de juny del primer equip del Valencia CF
Comença una setmana diferent. És juny, però torna el futbol i torna Laliga. És juny però cau un intens aiguat durant tot el matí a la Ciutat Esportiva de Paterna on jugadors i cos tècnic del Valencia CF han completat la primera de les sessions amb la ment posada en que aquest divendres torna la competició.
I tot i la pluja, la volta de Laliga provoca un somriure i un plus d’instint competitiu en uns jugadors que 3 mesos després tornaran a entrar en joc aquest divendres a Mestalla a partir de les 22:00 h al derbi de la ciutat . Hi ha ganes i l’equip sap que haurà de adaptar-se a tot: a unes rutines diferents, a 11 partits en 40 dies, a la fatiga, a la tensió pels objectius en disputa, a la calor … i en el dia d’avui també a la pluja que els va acompanyar l’hora i mitja que va durar la sessió de treball.
Informació i Foto: Valencia CF