Així es el nadal del valencianista Jaume Domenech
El porter i capità de l’València CF s’ajunta amb la família i els amics de tota la vida al seu Almenara natal, on gaudeix menjant “castanyes a la brasa”.
Acaba 2019, un any inoblidable per a Jaume Domènech que va complir el somni de la seva infància d’aixecar un títol lluint l’escut de València CF. Una il·lusió que amb treball i sense abaixar els braços aconseguir convertir en realitat. Per a la història quedarà la seva imatge pujat a el travesser al Benito Villamarín després de conquistar la Copa, emulant la de Quique a Chamartín també després de proclamar-se campió de Copa, el 1954, tots dos campeonando davant el FC Barcelona.
Com passa el Nadal un dels capitans de l’València CF? Així ho explica a VCF MITJA: “En els dies lliures que tenim aquests dies per Nadal em agradar estar amb la família, a casa, amb els amics de tota la vida i gaudir de el temps lliure que no tenim durant l’any compartint-los amb la família . Ens ajuntem per dinar i per sopar. Aprofitem el temps que no tenim durant la temporada amb tant viatge pels partits “.
Quin és un dels seus menjars preferits? “Mengem moltes castanyes a la brasa que ens agraden molt i poca cosa més”, reconeix el ‘Gat d’Almenara’, conscient que “has de cuidar-te i seguir una dieta alimentària. Són uns dies, però no pots desconnectar de la competició perquè de seguida tornes a la rutina de molts entrenaments i partits seguits “.
Jaume ha estat el porter titular en els últims quatre partits de l’any, en què el València CF va certificar la seva classificació per als vuitens de final de la Champions League després de vèncer a l’AFC Ajax (0-1) en l’Johan Cruijff SORRA d’Amsterdam, va remuntar dos gols en contra per guanyar el derbi davant el Llevant UD (2-4) i va empatar davant el Reial Madrid (1-1) i Valladolid (1-1). En aquests dies de descans, el porter va a “entrenar algun dia per mantenir-te bé. Tinc un gimnàs a casa, faig bicicleta i em cuido per quan tornem als entrenaments no notar la falta de ritme ni haver parat uns dies “. L’any 2020 es presenta amb nous reptes apassionants que Jaume i els seus companys van a afrontar amb molta il·lusió per seguir creixent.
Informació i Foto: ValenciaCF