Més notícies

Agricultura destina 1,9 milions d’euros a promocionar els vins de la Comunitat Valenciana a tercers països

La conselleria d’Agricultura, Aigua, Ramaderia i Pesca destina un total de 1.941.942 euros a promocionar els vins de la Comunitat Valenciana a tercers països.

El Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) ha publicat les ajudes al sector vitivinícola de la Comunitat Valenciana per a la promoció i comunicació en mercats de tercers països, recollides a la Intervenció Sectorial Vitivinícola.

Concretament, un total de 25 cellers de la Comunitat Valenciana, tots els que han sol·licitat aquests ajuts, podran promocionar els seus vins en mercats de països no pertanyents a la Unió Europea, gràcies a aquests ajuts que tenen per objecte finançar accions i projectes de promoció a tercers països, incloent missions inverses o participació en fires comercials.

Les ajudes van dirigides a cellers, cooperatives, consells reguladors, associacions, consorcis, organitzacions de productors i interprofessionals de la Comunitat Valenciana.

Els vins que poden accedir a aquesta subvenció són els produïts en el marc de la Denominació d’Origen (DO), de la Indicació Geogràfica Protegida i els que indiquin el tipus de raïm amb què estan elaborats.

Pel que fa al finançament, la conselleria d’Agricultura subvenciona el 50% de les activitats de promoció i comunicació que duguin a terme aquests cellers al llarg de tot l’any 2025.

Aquesta iniciativa contribueix, juntament amb altres que desenvolupa la Generalitat orientades al sector del vi, a millorar les exportacions dels nostres cellers ia posicionar la qualitat dels nostres vins al mercat internacional.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint