DestacatPolítica

Agricultura concedeix ajudes per més de 450.000 euros per impulsar l’oferta dels productes agroalimentaris valencians

El Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) ha publicat les resolucions, de la Conselleria d’Agricultura, Desenvolupament Rural, Emergència Climàtica i Transició ecològica, per la qual es concedeixen les ajudes a la valorització dels productes de qualitat agroalimentària diferenciada, així com per a la promoció dels productes agroalimentaris de proximitat de la Comunitat Valenciana. Les dues convocatòries compten amb un pressupost conjunt superior als 450.000 euros.

En concret, els ajuts a la valorització dels productes de qualitat agroalimentària diferenciada compten amb un pressupost de més de 378.000 euros i estan destinats a universitats, centres de recerca i organismes de transferència tecnològica, que tenen caràcter públic i compten amb el suport de, almenys, una figura de qualitat agroalimentària diferenciada de la Comunitat Valenciana.

Aquests ajuts estan dirigides a estimular la investigació, desenvolupament i innovació en matèria de qualitat agroalimentària diferenciada i permeten subvencionar projectes en aquesta àrea.

Per a més informació, es pot consultar la resolució del DOGV en el següent enllaç: http://www.dogv.gva.es/datos/2019/08/06/pdf/2019_7653.pdf.

D’altra banda, també s’ha publicat la concessió dels ajuts per a la promoció dels productes agroalimentaris de proximitat de la Comunitat Valenciana, que compten amb un pressupost de més de 80.000 euros. Estan destinades a municipis, mancomunitats de municipis i entitats locals menors de la Comunitat.

L’objectiu de les mateixes és fomentar la promoció dels productes agroalimentaris de proximitat de la Comunitat Valenciana a través de fires i mercats locals. Precisament, dins d’aquests productes, es prioritzen, els productes locals, els productes ecològics i els inclosos dins de figures de qualitat agroalimentària diferenciada, així com en els que els seus productors formen part de sistemes participatius de garantia.

Per a més informació, es pot consultar la resolució del DOGV en el següent enllaç: http://www.dogv.gva.es/datos/2019/08/06/pdf/2019_8031.pdf.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint