Adrián Martínez Baldo «Pipi» no seguirà com a jugador del Bisontes Castellón FS la proxima temporada 2021/2022
Adrián Martínez Baldo «Pipi» no seguirà com a jugador del Bisontes Castellón FS la proxima temporada, després de quatre campanyes en el conjunt de la capital de la plana. El jugador Alacantí en tots aquests anys s’ha guanyat el respecte i afecte de el club així com de l’afició demostrant l’amor cap a la nostra entitat la que sempre serà la seua casa. Des del Bisontes Castellón FS, li desitgem tota la sort de món en un futur agraint el seu compromís i professionalitat.
Informació i Foto: Bisontes Castellón FS