Activitats programades per el departament de salut de Castelló i el centre de salut publica per al proxim 1 de desembre
Amb motiu de l’1 de desembre, des del Departament de Salut de Castelló i el Centre de Salut Pública s’han programat diferents activitats. Així, al matí tindrà lloc una xarrada dirigida al personal sanitari titulada Parlem del VIH en la que participen especialistes de la Unitat de Malalties Infeccioses de l’Hospital General de Castelló i l’equip mèdic i d’infermeria del Centre d’Informació i Prevenció de la SIDA (CIPS) adscrit al Centre de Salut Pública de Castelló.
A la vesprada, a la plaça de la Pescateria de Castelló hi haurà una batucada i taules informatives dirigides a la població.
Informació i Foto: Comunicació Departament de Salut de Castelló