Acompanya al ValenciaCF al Benito Villamarin per a veure el partit de #LigaSantander davant el Betis
Ja pots comprar la teva entrada!
Abans de visitar al Benito Villamarín el proper 25 de maig amb motiu de la final de la Copa del Rei, el València CF s’enfrontarà al Reial Betis en aquest escenari el diumenge 21 d’abril (20:45 hores). Ens acompanyes? Ja pots comprar la teva entrada per donar suport a l’equip en un altre partit complicat en què el conjunt entrenat per Marcelino buscarà la victòria en la seva lluita per assolir l’objectiu. Tu també ets important! Compra ja la teva entrada!
INFORMACIÓ PRÒXIM PARTIT, JORNADA 33a DE Laliga
Real Betis vs. València CF
Estadi Benito Villamarín, diumenge 21 d’abril, 20:45 hores.
671 entrades disponibles: 45 € / u.
Primera fase de reserva i compra per Abonats: divendres 12 d’abril, des de les 10 hores, al dissabte 13 d’abril a les 23:59 hores.
Segona fase de reserva i compra per al Públic General: del diumenge 14 d’abril, des de les 10 hores, a dimarts 16 d’abril, a les 23:59 hores.
Els recordem que les entrades són personals i intransferibles, i ha de coincidir l’assistent amb el nom que va realitzar la reserva.
Segons el Reglament General de Laliga, queda prohibida la venda d’entrades de la zona visitant a les taquilles del Club / SAD local.
Termini per a la recollida d’entrades a les taquilles de Mestalla per a aquells que hagin realitzat la reserva i compra:
Dissabte 13 d’abril: de 10:00 h a 14:00 h.
Diumenge 14 d’abril: de 10:00 h a 14:00 h.
Dilluns 15 d’abril: de 9:15 h a 14:00 h i de 15:15 h a 18:00 h.
Dimarts 16 d’abril: de 10:00 h a 14:00 h i de 17:00 h a 20:00 h.
Dimecres 17 d’abril: de 10:00 h a 14:00 h i de 17:00 h a 20:00 h.
INFO GENERAL SISTEMA DE RESERVA I COMPRA D’ENTRADES:
El sistema en línia de reserva i compra d’entrades per als partits que el València CF juga a domicili es va crear amb dos objectius: ajustar-se al Reglament General de Laliga i donar facilitats als nostres aficionats, democratitzant el repartiment de les entrades, prioritzant l’abonat i evitant les cues a les taquilles de Mestalla.
El sistema consta de dues fases diferenciades:
PRIMERA FASE: destinada a Abonats del València CF
Tots els abonats seran tractades amb igualtat i, per això, tindran accés prioritari en una primera fase, en la qual podran reservar i comprar un màxim de 2 entrades a nom de cadascuna de les persones que vagin a assistir al partit, sent imprescindible que d’elles sigui l’abonat inscrit. Per a això accediran a la plataforma utilitzant el seu abonament a la pestanya “Afició” de la pàgina web. Hauran d’omplir totes les dades que se li sol·licitaran, és imprescindible que siguin verídics i de la persona que finalment vagi a utilitzar la entrada el dia de partit ja que li poden sol·licitar el DNI per a la seva comprovació, i en cas contrari no se li permetrà l’ accés a l’estadi visitant. La primera fase tindrà un període concret del qual el Club informarà amb antelació a cada partit ja que aquest pot variar segons les circumstàncies de l’equip rival, fins a esgotar les entrades disponibles.
SEGONA FASE: destinada al públic general
Finalitzada la primera fase exclusiva per a abonats i, en cas d’haver localitats disponibles, el Club posarà el restant de les entrades a disposició dels aficionats. En aquesta segona fase, el procediment serà el mateix, tot aficionat que vulgui reservar i comprar la seva entrada, cal accedir a la plataforma registrant les dades que se li sol·liciten, sent aquests verídics i de la persona que finalment farà ús de l’entrada. Com en la fase anterior una mateixa persona només podrà reservar i comprar un màxim de 2 entrades a nom de cadascuna de les persones que vagin a assistir al partit.
Tots aquells que finalitzin la reserva i compra de forma correcta rebran un correu electrònic facilitant-les dades i indicant-los les dates i horaris en què podrà acudir a les taquilles de Mestalla a recollir les seves entrades. Serà requisit indispensable acudir a les taquilles juntament amb la seva reserva i DNI del titular de la mateixa.
Els recordem que les entrades són personals i intransferibles, i ha de coincidir l’assistent amb el nom al qual es va realitzar la reserva i compra quan es procedeixi a retirar l’entrada a les taquilles.
NORMATIVA PER A TOTS ELS CLUBS DE Laliga SOBRE LA VENDA D’ENTRADES DEL SECTOR VISITANT:
Segons el Reglament General de Laliga, tal com es reflecteix en el ‘Llibre XII sobre el Reglament de venda d’abonaments i entrades, en el seu article 4, els clubs de Laliga han de complir el següent:
El Club / SAD local decideix el nombre de localitats que integren la zona visitant i fixa el preu de les entrades, que posteriorment el Club / SAD visitant -en aquest cas el València CF- ven a aquest preu, sense obtenir cap benefici.
Queda prohibida la venda d’entrades de la zona visitant a les taquilles de l’estadi del Club / SAD local.
Informació i Foto: ValenciaCF