Esports

Acompanya al ValenciaCF a Getafe per al partit de copa del rei

Torna la Copa i el València CF s’enfronta el proper dimarts 22 de gener (21:30 hores) al Getafe CF en el partit d’anada de quarts de final, un duel complicat on l’equip lluitarà per donar el primer pas per estar a la següent ronda. Hi ha il·lusió en el valencianisme, sabent que serà una eliminatòria molt difícil, però l’equip se sent més fort amb el suport de la seva afició. ¿Acompanyes al València CF a l’Coliseum Alfonso Pérez de Getafe? Ja pots reservar i comprar l’entrada. Ens acompanyes?

INFORMACIÓ PRÒXIM PARTIT, ANADA QUARTS DE FINAL COPA DEL REI

Getafe CF vs. València CF

Estadi Coliseum Alfonso Pérez de Getafe, dimarts 22 de gener, 21:30 h

600 entrades disponibles: 30 € / u.

Primera fase de reserva i compra per Abonats: des del dissabte 19 de gener, 14 hores, al diumenge 20 de gener a les 23:59 hores.

Segona fase de reserva i compra per al Públic general: dilluns 21 de gener, des de les 00:00 h a les 20 h.

Els recordem que les entrades són personals i intransferibles, i ha de coincidir l’assistent amb el nom que va realitzar la reserva.

Segons el Reglament General de la competició, queda prohibida la venda d’entrades de la zona visitant a les taquilles del Club / SAD local.

Termini per a la recollida d’entrades a les taquilles del Coliseum Alfonso Pérez de Getafe per a aquells que hagin realitzat la reserva i compra:

Dimarts 22 de gener:

De 10 h a 17 h: Oficines Getafe CF, Coliseum Alfonso Pérez (porta 0).

De 17 h a 21:30 h: Taquilles Coliseum Alfonso Pérez.

Per recollir l’entrada s’haurà de presentar un document d’identitat vàlid.

NOTA IMPORTANT: A les taquilles del Coliseum Alfonso Pérez no es vendran entrades per a la zona visitant que no hagin realitzat la compra prèviament al web http://www.valenciacf.com

INFO GENERAL SISTEMA RESERVA I COMPRA D’ENTRADES:

El sistema en línia de reserva i compra d’entrades per als partits que el València CF juga a domicili es va crear amb dos objectius: ajustar-se al Reglament General de Laliga i donar facilitats als nostres aficionats, democratitzant el repartiment de les entrades, prioritzant l’abonat i evitant les cues a les taquilles de Mestalla.

El sistema consta de dues fases diferenciades:

PRIMERA FASE: destinada a Abonats del València CF

Tots els abonats seran tractades amb igualtat i, per això, tindran accés prioritari en una primera fase, en la qual podran reservar i comprar un màxim de 2 entrades a nom de cadascuna de les persones que vagin a assistir al partit, sent imprescindible que d’elles sigui l’abonat inscrit. Per a això accediran a la plataforma utilitzant el seu abonament a la pestanya “Afició” de la pàgina web. Hauran d’omplir totes les dades que se li sol·licitaran, és imprescindible que siguin verídics i de la persona que finalment vagi a utilitzar la entrada el dia de partit ja que li poden sol·licitar el DNI per a la seva comprovació, i en cas contrari no se li permetrà l’ accés a l’estadi visitant. La primera fase tindrà un període concret del qual el Club informarà amb antelació a cada partit ja que aquest pot variar segons les circumstàncies de l’equip rival, fins a esgotar les entrades disponibles.

SEGONA FASE: destinada al públic general

Finalitzada la primera fase exclusiva per a abonats i, en cas d’haver localitats disponibles, el Club posarà el restant de les entrades a disposició dels aficionats. En aquesta segona fase, el procediment serà el mateix, tot aficionat que vulgui reservar i comprar la seva entrada, cal accedir a la plataforma registrant les dades que se li sol·liciten, sent aquests verídics i de la persona que finalment farà ús de l’entrada. Com en la fase anterior una mateixa persona només podrà reservar i comprar un màxim de 2 entrades a nom de cadascuna de les persones que vagin a assistir al partit.

Tots aquells que finalitzin la reserva i compra de forma correcta rebran un correu electrònic facilitant-les dades i indicant-los les dates i horaris en què podrà acudir a les taquilles de Mestalla a recollir les seves entrades. Serà requisit indispensable acudir a les taquilles juntament amb la seva reserva i DNI del titular de la mateixa.

Els recordem que les entrades són personals i intransferibles, i ha de coincidir l’assistent amb el nom al qual es va realitzar la reserva i compra quan es procedeixi a retirar l’entrada a les taquilles.

NORMATIVA PER A TOTS ELS CLUBS DE Laliga SOBRE LA VENDA D’ENTRADES DEL SECTOR VISITANT:

Segons el Reglament General de la competició, tal com es reflecteix en el ‘Llibre XII sobre el Reglament de venda d’abonaments i entrades, en el seu article 4, els clubs de Laliga han de complir el següent:

El Club / SAD local decideix el nombre de localitats que integren la zona visitant i fixa el preu de les entrades, que posteriorment el Club / SAD visitant -en aquest cas el València CF- ven a aquest preu, sense obtenir cap benefici.

Queda prohibida la venda d’entrades de la zona visitant a les taquilles de l’estadi del Club

 

 

 

 

Informació i Foto: ValenciaCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint