Abelardo Zaragoza (PP): «Vull impulsar les festes de la Vilavella, els ‘bous al carrer’ i la taronja valenciana»
Saragossa va estar acompanyat per la secretària general del PP de Castelló, Elena Vicente-Ruiz, i pel president del PP de València i veí de la Vilavella, Juan Ramón Adsuara, així com per la presidenta del PP local, Inma Traver. Tots ells van coincidir a assenyalar a Saragossa com una persona «treballadora, assenyada, seriosa i compromesa amb el municipi», de manera que el van qualificar com «la millor opció per a la Vilavella».
«Abelardo, el PP, és sinònim de llibertat»
«Abelardo representa l’essència del PP, amb un discurs liberal que inclou la baixada d’impostos perquè els diners estigui a la butxaca de la gent, la unitat d’Espanya i la llibertat educativa; és la millor proposta política per a la Vilavella, que vol resoldre els problemes de la gent amb honradesa i la defensa de les nostres tradicions «, ha recalcat Elena Vicente-Ruiz, que va afegir que» Castelló vol ser una província de primera i no de segona, com intenten Ximo Puig i Mónica Oltra »
L’alcaldable es va posar al servei de tots els veïns del municipi i va indicar que està obert a rebre idees i propostes. «Treballant junts aconseguirem el poble que tots volem», ha apuntat. I va afegir: «Des del PP defensarem sempre les festes, com Sant Xotxim, Sant Roc, Sants La Pedra, la festa de la Vila, i, com no, els ‘bous al carrer’, perquè no ens els treguin» . «Vull transmetre als agricultors del poble meu màxim suport, ja que la situació és insostenible … Des del PP de la Vilavella lluitarem perquè es reconegui la taronja valenciana com es mereix, perquè la taronja és símbol de qualitat, futur i de riquesa «.
«El PSPV-PSOE no ha fet res»
Abelardo Saragossa va criticar l’actual govern municipal liderat pel PSPV-PSOE. «No han fet res en aquests quatre anys de legislatura. Mentre el PP va inaugurar quan governava les pistes de pàdel, la gespa del camp de futbol, la plaça del mercat, la piscina, el museu, les noves dependències municipals i la pavimentació de molts carrers … «» L’actual govern municipal, del PSOE, només s’ha limitat a realitzar el manteniment tard i malament, ia més amb els diners del Pla 135 de la Diputació que lidera el precisament el PP «. I va concloure: «La Vilavella mereix més i el PP és l’única solució».