18 premis per valor de 4.650 euros per a aparadors nadalencs i decoració d’interiors comercials de Borriana
L’Ajuntament de Borriana convoca el concurs nadalenc d’aparadors 2022 per a tots els comerços del municipi, sigui quina sigui la seva activitat econòmica, amb fins a 18 premis –tres primers i 15 accèssits– per un import global de 4.650 euros, per promoure el comerç local i incentivar la demanda dels consumidors.
La regidora de Comerç, Sara Molina, ha animat el comerç de la ciutat a participar en el concurs i ha indicat que les sol·licituds poden presentar-se del 28 de novembre al 9 de desembre al registre electrònic de l’Ajuntament de Borriana, en imprès normalitzat disponible a el tauler d’anuncis de la web municipal
Segons ha explicat Molina, poden participar al concurs tots els comerços de Borriana, sigui quina sigui l’activitat comercial que desenvolupin, i poden inscriure’s en tres modalitats diferents: Aparador petit, Aparador gran i Decoració interior.
L’Ajuntament ha establert tres primers premis de 300 euros cadascun segons les tres modalitats i, a més, cadascuna tindrà al seu torn 5 accèssits amb premis de 250 euros cadascun.
Per a l’edila de l’àrea, el comerç representa un “important sector econòmic al nostre municipi”, i ha valorat que aquests premis s’han convocat per segon any com “una manera més de promoure i incentivar l’aparadorisme als comerços, a fi de crear un entorn de compra agradable i fer més atractiva l’oferta dels seus béns i serveis” i, així, “augmentar la demanda dels consumidors durant les festes de Nadal”.
Aquesta iniciativa, ha recordat, forma part de la campanya nadalenca de dinamització del comerç local per aquest any impulsada per l’Ajuntament amb la col·laboració de la Federació de Comerç de Borriana i consensuada amb el col·lectiu de comerciants de la ciutat.
Característiques
Els establiments poden inscriure’s en la modalitat Aparador petit per a establiments amb aparadors inferiors o iguals a 2 metres lineals, Aparador gran, per a establiments amb aparadors superiors a 2 metres lineals, i Decoració interior per a establiments que tinguin adornat l’espai comercial més enllà de l’aparador.
Els aparadors i interiors comercials que participin al concurs hauran d’estar acabats i preparats per ser visitats pel jurat el dia 12 de desembre, a partir de les 17 hores.
A més, la decoració dels establiments haurà d’estar relacionada amb la celebració de Nadal, ha de ser de lliure composició i el criteri que es tindrà en compte per als premis serà la innovació quant a la presentació del conjunt, l’elaboració artesanal, la il·luminació, l’originalitat i la integració del producte de venda al conjunt de l’espai.
Les sol·licituds per participar al Concurs d’Aparadors 2022, es presentaran al registre electrònic de l’Ajuntament, en imprès normalitzat disponible al tauler d’anuncis de la seu electrònica:
Premis
Modalitat “Aparador petit”
1er premi de 300 €
Accèssit de 250 € a la millor il·luminació
Accèssit de 250 € al millor treball artesanal
Accèssit de 250 € a l’originalitat
Accèssit de 250 € a la millor difusió del comerç local
Accèssit de 250 € a la millor integració del producte en la decoració
Modalitat “Aparador gran”
1er premi de 300 €
Accèssit de 250 € a la millor il·luminació
Accèssit de 250 € al millor treball artesanal
Accèssit de 250 € a l’originalitat
Accèssit de 250 € a la millor difusió del comerç local
Accèssit de 250 € a la millor integració del producte en la decoració
Modalitat “Decoració interior”
1er premi de 300 €
Accèssit de 250 € a la millor il·luminació
Accèssit de 250 € al millor treball artesanal
Accèssit de 250 € a l’originalitat
Accèssit de 250 € a la millor difusió del comerç local
Accèssit de 250 € a la millor integració del producte en la decoració
Informació i Foto: Ajuntament de Borriana