Puig ha valorat positivament les mesures anticrisi del Govern central i ha destacat que la reducció del 50% als transports públics de la Generalitat està en marxa des de fa uns mesos i ha recordat que a més són gratis els diumenges.
El cap del Consell també ha remarcat les ajudes a les empreses amb ús intensiu del gas.
D’altra banda, el president ha destacat la decisió de Ford d’escollir la Comunitat Valenciana per fabricar cotxes elèctrics, una decisió que se suma a la de Volkswagen d’instal·lar la gigafactòria, l’obertura de CaixaForum a València i la propera obertura de la Ciutat de la Llum a Alacant. Indicadors tots ells indicadors del bon moment de la Comunitat Valenciana
💶 Mesures anticrisi del Govern central@ximopuig 📢
"Estes ajudes estan alineades amb les mesures de la Generalitat⤵️
🆓🚇 Els diumenges gratis i la baixada de preu del transport públic
🏺 Les ajudes a les empreses amb ús intensiu del gas
👩💻 Les ajudes de 300 a autònoms" pic.twitter.com/JihIsSr3oY— Generalitat (@generalitat) June 26, 2022
Ford tria Almussafes per a fabricar 🔌 cotxes elèctrics @ximopuig 🗣️
"A esta notícia se suma:
🔋 La gigafactoría de Volkswagen a Sagunt
🔭 L'obertura de #CaixaForumValència
🎞️ La pròxima obertura de @ciudaddelaluz d'Alacant🙌"Són indicadors del bon moment de la C.Valenciana" pic.twitter.com/Id7nMUmWES
— Generalitat (@generalitat) June 26, 2022
Informació i Foto: Generalitat Valenciana

