Xavi Cols renova amb el Peníscola RehabMedic
El ‘4’ peniscolà va explicar els motius que l’han portat a renovar el seu contracte: “El Peníscola és el club que m’ha donat l’oportunitat de fer el salt a Primera Divisió. Estic molt content aquí tant en el personal com en l’esportiu. Està sent un gran any i tinc molta il·lusió en aquest projecte. Per tot això és pel que he decidit seguir aquí. És un dia molt feliç per a mi “.
Per la seva banda, Manuel Serra, secretari general del club, també va comentar la importància d’aquesta renovació i ha avançat que no serà l’única: “Xavi és el primer jugador que renova. Hi ha altres jugadors que tenen contracte en vigor i altres renovacions que anirem a poc a poc anunciant. Però la nostra intenció era abans d’anar a la Copa tancar aquests acords amb gent que creiem que ha de seguir al club sense perjudici que seguim negociant amb altres jugadors “.
Xavi Cols va arribar al Peníscola RehabMedic aquest passat estiu procedent del FC Barcelona. Amb el conjunt de Juanlu Alonso, el tancament de Manresa ha disputat 23 partits de Lliga i ha estat clau en l’esquema defensiu del tècnic madrileny. En la present campanya, ha ajudat a classificar el club a la seva segona Copa d’Espanya i en l’aspecte individual ha estat internacional Sub-21 amb Espanya.