La Diputació de Castelló aplica el protocol sanitari de prevenció enfront de la Covid-19 després d’un cas positiu d’un alumne d’educació especial de Penyeta Roja
La Diputació de Castelló ha posat en marxa el protocol sanitari de prevenció enfront de la Covid-19 després de detectar-se
Read More