La Diputació de Castelló denuncia a la Policia Nacional els incidents a l’interior del Palau Provincial en la concentració convocada per CSIF, USO i UGT
La Diputació de Castelló ha presentat hui denúncia davant la Policia Nacional pels incidents ocorreguts el matí del dimarts 23
Read More