Noelia Selma: “L´Enramà és un d’eixos actes que reflecteixen a la perfecció el valor de les nostres tradicions i el sentiment col·lectiu que existeix a Castelló entorn de la Mare de Déu del Lledó”
La regidora d’Ermites i procuradora de la Basílica de Lledó, Noelia Selma, i el regidor d’Agricultura, Gonzalo Romero, van participar
Read More