Una delegació de Castelló viatja al Japó per a realitzar un intercanvi gastronòmic amb Ube
Una delegació de Castelló viatjarà al Japó per a promocionar la gastronomia local de la ciutat, del 18 al 20
Read MoreDiari de notícies de la Comunitat Valenciana
Una delegació de Castelló viatjarà al Japó per a promocionar la gastronomia local de la ciutat, del 18 al 20
Read More