Marcelino Garcia Toral (tecnic del Villarreal CF) analitza el triomf davant el Rayo Vallecano
El tècnic del Villarreal CF, Marcelino García Toral, es va mostrar molt satisfet amb la feina feta pels seus en l’important triomf aconseguit davant el Rayo Vallecano gràcies a un solitari gol d’Ayoze (0-1).
Xoc complicat
“El partit ha estat molt difícil com pensàvem. Sabíem que seria igualat i una estratègia ho ha decidit. Estem molt satisfets, orgullosos i donem l’enhorabona als futbolistes per la gran feina. Guanyar ens suposa allunyar-nos a nou punts del Rayo i és important a hores d’ara de la competició”.
Superioritat numèrica
“Quedar-nos amb superioritat numèrica genera obligacions. Es guanya si ets capaç de materialitzar les ocasions. Vam començar amb dubtes a la segona part, però a partir d’aquí ens vam anar incomodant amb pèrdues de pilota. A poc a poc ens vam anar refent i els canvis van tenir una gran influència al partit. Sabíem que era impossible guanyar en aquest camp sense patir”.
Pròxim objectiu
“Sempre fixo l’atenció immediatament. Aquest partit era molt important i ara només penso a l’Espanyol. Per fer-ho bé al final el més aconsellable és pensar en allò immediat”.
Rendiment de Foyth i tornada de Pedraza
“Estem molt satisfets perquè Foyth i Pedraza van estar molt temps lesionats. Van haver de tornar a començar. Ens alegrem sobretot a nivell personal. Quan tens lesions d’aquesta mena pateixes molt. Són dos bons futbolistes i estem molt satisfets de la tornada”.
Solidesa defensiva
“És dels partits que menys ocasions de gol va fer el Rayo. Això posa en valor la tasca col·lectiva del nostre equip. Sabíem que havíem de millorar a nivell defensiu si volíem entrar a Europa. Encara necessitem més jornades per certificar que hem millorat a la faceta defensiva. Sabíem que no podíem obrir el partit, havíem de tancar-lo evitant l’anada i la tornada. Al futbol actual t’exigeix una feina brutal de tots els futbolistes que estan sobre el terreny de joc”.
Informació i Foto: Villarreal CF