Carlos Ramón Guevara, alumne del col·legi Sagrat Cor Maristes d’Alacant que ha participat aquest mes de juliol en l’Olimpíada Internacional de Biologia (IBO) celebrada a Teheran (Iran) representant a Espanya, ha tornat a Espanya amb la medalla de bronze. L’estudiant de segon de Batxillerat ha estat preparat per a les proves a la Universitat d’Alacant i competia en la XXIX Olimpíada Internacional de Biologia (IBO 2018) amb 269 estudiants participants, procedents de 71 països.
Després classificar-se primer en la XV Olimpíada de Biologia, en la seva Fase Local celebrada al març passat en la UA, l’alumne es presentava a l’abril a la XIII Olimpíada Espanyola de Biologia, la Fase Nacional celebrada a Badajoz, fase en què va obtenir medalla de or i va ser seleccionat per representar a Espanya en el certamen de la XXIX Olimpíada Internacional de Biologia (IBO 2018).
Carlos Ramón Guevara ha estat també primer accèssit en la Fase local de l’Olimpíada de Química, celebrada a la UA. Al costat del batxiller alacantí, tres estudiants més, Joan Escrivà Font (Gandia), Félix Haba Rodó (Palafrugell) i Elisa Marañón Piñero (Sevilla), van representar a Espanya a la International Biology Olympiad (IBO).
Informació i Foto: http://www.web.ua.es
