Esports

Les declaracions de José Escrich (tecnic del Bisontes Playas de Castellón Futbol Sala) posteriors a l’empat entre Bisontes Playas de Castellón i Ye Faky Futbol Sala

L’entrenador del Bisontes Castellón, José Escrich, va analitzar el matx de la jornada 5 de Lliga:

“Dividiria el partit en dues parts. En els primers 35 minuts, l’equip va estar bé, considerant el context complicat en què venim jugant, amb molts partits i lesions acumulades. Ens falta temps per entrenar com necessitem, però tot i això, aquests minuts inicials van ser bons.

Tot i això, en els últims cinc minuts no vam saber gestionar el partit, cometent errors que ens van costar el resultat. Sabem que tenim un equip jove, amb poca experiència a la categoria, però també molt talent. Aquest és un projecte a llarg termini i els jugadors necessiten temps per adaptar-se i millorar.

Marxem amb impotència per perdre l’esforç de tot el partit en cinc minuts, però estem contents amb la feina dels nois. Sabíem que seria complicat, però estem veient avenços i, amb paciència, estic segur que anirem a més.” Finalitzava

https://www.ivoox.com/les-declaracions-jose-escrich-posteriors-a-l-empat-audios-mp3_rf_134826149_1.html

 

 

Informació, Audio i Foto: Bisontes Playas de Castellón Futbol Sala

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint