L’Acadèmia del València CF Femení aconsegueix molt bons resultats aquesta temporada 17.18 i continua amb la projecció i formació de futbolistes en totes les categories, tant en lligues femenines com a mixtes. Aquests han estat els resultats globals dels nostres equips:
En futbol 11:
El filial ha quedat 7è a Segona Divisió i és finalista de Copa.
El C, 4t en Lliga Autonòmica: millor classificació fins a la data.
El D, 3r a Primera Regional: empatat a punts amb el 2n i millor classificació fins a la data.
El Cadet-Infantil A i el Cadet-Infantil B, 1r: primera vegada que tots dos són campions en la mateixa temporada.
L’Infantil, 3r: competint en lliga mixta.
En futbol 8:
L’Aleví A, 1r: competint en lliga mixta.
L’Aleví B, 2n.
L’Aleví A, 4t.
El Benjamí ha quedat 11è: competint en lliga mixta.
Aquests resultats s’uneixen als aconseguits a nivell individual amb les nostres jugadores, que s’han fet amb títols nacionals, com les nostres futbolistes del València CF Femení B, Enith Saló, Gemma Soliveres, Marta Tortajada i Julia Aguado quan van aconseguir amb la Selecció Autonòmica Valenciana Sub .18 conquerir el Campionat d’Espanya.
I aquest cap de setmana les nostres jugadores Nerea Pallas, Carolina Atienza, Lara Sánchez i Empar Ibáñez competiran amb la Selecció Autonòmica Sub. 16 a la final del Campionat d’Espanya pot convertir-se en campiones d’Espanya Sub. 16.
Tot això és fruit del treball de molts professionals que, especialitzats en les diferents àrees, treballen per al creixement personal i esportiu de cadascuna de les nenes i joves de l’Acadèmia, tant a nivell individual com grupal. En aquesta línia, per a la temporada 2018.19 els equips de futbol 8 i futbol 11, excepte el filial, van a entrenar i jugar a les instal·lacions de l’Escola de Futbol CF Cracks, amb més disponibilitat de camps i horaris adaptats a les edats.
Fins al moment ho venien fent en el Camp Municipal de Beniferri, de la Fundació Esportiva Municipal, a la qual el Club vol agrair el seu suport durant aquests anys, ja que ha estat molt important per al creixement del planter del València CF Femení. Però precisament aquest creixement ha aconsellat dotar l’Acadèmia de més terrenys de joc i franges horàries d’entrenaments i partits. El filial sí que mantindrà els seus entrenaments i partits a la Ciutat Esportiva València CF, com ho ha estat fent en la present temporada i anteriors.
Informació i Foto: http://www.valenciacf.com
