La Junta Directiva de la RFEF, reunida telemàticament aquesta tarda, ha aprovat la proposta per resoldre les competicions no professionals que ahir va ser analitzada per la Comissió de presidents territorials, i que estableix finalitzar les lligues regulars de les competicions federatives d’àmbit estatal sense descensos , així com disputar la fase final o play–off, en el cas d’haver-ho, en format exprés i sense afluència de públic, excepte en categories juvenils on es dóna per acabada la temporada i es practiquen els ascensos.
• Aquesta decisió serà sotmesa a ratificació demà divendres a la Comissió Delegada de la RFEF per poder entrar en vigor i has anat presa sempre tenint en compte la informació de l’Ministeri de Sanitat i de el Consell Superior d’Esports, estant condicionada a l’evolució de la pandèmia ia les recomanacions d’aquests dos òrgans de govern.
Informació i Foto: RFEF

